Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne.
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE:
RÁM |
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE |
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
SEDLOVKA |
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |
OBJÍMKA |
Tarmac integrated wedge |
PŘEDSTAVEC |
Tarmac integrated stem, 6-degree |
OMOTÁVKA |
Supacaz Super Sticky Kush |
ŘÍDÍTKA |
Roval Rapide Handlebar, carbon |
SEDLO |
Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base |
BRZDY
|
Shimano Dura-Ace, Hydraulic disc |
ŘAZENÍ |
Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc |
ŘETĚZ |
Shimano XTR M9100, 12-speed w/ quick link |
STŘED |
Shimano Dura-Ace, BB-R9100 |
KAZETA |
Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t |
PŘESMYKAČ |
Shimano Dura-Ace R9250, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA |
Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed |
KLIKY |
Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter |
PŘEVODNÍKY |
52/36T |
PLÁŠTĚ |
S-works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm |
ZADNÍ KOLO |
Roval Rapide CLX, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes |
PŘEDNÍ KOLO |
Roval Rapide CLX, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes |
DUŠE |
Turbo Ultralight, 60mm Presta valve |