VRÁCENÍ/VÝMĚNA ZBOŽÍ
Naším hlavním cílem je vaše spokojenost se zbožím, které jste si na našem e-shopu zakoupili. Víme, že není vždy jednoduché odhadnout při nákupu na e-shopu správnou velikost nebo barvu zboží.
Nabízíme vám proto možnost vrácení nebo výměny zboží, a to ve lhůtě 14 dní po doručení balíčku.
Jak při vrácení či výměně zboží postupovat
1.Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu.
2.Pečlivě vyplňte přiložený vratkový formulář, který Vám přišel společně s fakturou. Pokud ho nemůžete dohledat, tak je možné jeho stažení ZDE..
3.Zboží na vrácení či výměnu a vyplněný vratkový formulář a kopii faktury nám zašlete na adresu: Bikomatic Company, s. r. o. , Gebauerova 1087/1, Ostrava - Přívoz, 702 00,
nebo osobně přineste na adresu: Bikomatic Company, s. r. o., Gebauerova 1087/1, Ostrava - Přívoz, 702 00, otevírací dobu a popis cesty najdete v sekci prodejna.
4. Při vracení zboží osobně Vám bude částka za vrácené zboží vyplacena na místě v hotovosti, případně na Vaši žádost bankovním převodem.
5. Při zasílání poštou zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy.
6. Při zasílání poštou uveďte na vratkový formulář číslo Vašeho účtu, abychom Vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.
7. Při výměně zboží - chybný výběr ze strany zákazníka - bude účtováno poštovné ve výši 120 Kč (přeprava po ČR).
Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.
Výměna zboží bude provedena během několika pracovních dnů poté, kdy balík s vráceným zbožím dorazí na naši prodejnu.
Vždy je lepší si do prodejny ihned po zjištění nevyhovující barvy, či velikosti zavolat a zboží, za které byste rádi Vámi zakoupený kus vyměnili, si co nejdříve rezervovat. Nemůže se tak stát, že zboží nebude skladem.