Načítání produktu

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Chtěli jsme udělat vše pro to, aby se EVO stalo zábavou pro masy jezdců, takže jsme vzali náš karbonový rám FACT 11, ano, stejný jako S-Works, a oblékli jsme ho do spolehlivé sady SRAM GX EAGLE 12spd a dali mu slitinová kola, díky nimž je tento Stumpjumper EVO Comp dostatečně odolný.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.
  • Když jsme v roce 2016 představili SWAT ™ door na Stumpjumperu, uvolnili jsme prostor ve vašich kapsách a přidali jsme prostor pro ty věcičky typu pumpička, duše apod. S novým Stumpjumperem jsme zachovali stejné designové znaky, ale zvýšili jsme objem a přidali jsme vak SWAT ™ Bladder, který vám poskytne dalších 660 ml litrů vody ukryté ve vaší dolní trubce. Ano, má stejnou velikost jako malá láhev.


SPECIFIKACE:

  • RÁM   FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   Increased-volume SWAT™ Door integration with 22oz SWAT™ Bladder
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM GX Eagle, 12-speed
  • KAZETA   SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM X1 6K, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍK   Alloy, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • PŘEDNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík