Na počátku vývoje byl jeden z hlavních cílů nízká hmotnost. Díky dostupným znalostem a technologiím jsme předem věděli kam až můžeme zajít. Další na řadě byla aerodynamika. Celý proces začal navržením a testování přes 150 individuálních tvarů ráfků pro výběr toho optimálního. Nekonečný počet počítačových modelů a testů, hodin ve větrném tunelu a litrů kafe má za výsledek 32mm vysoký ráfek, který strávil ve větrném tunelu více času než kterékoliv jiné kolo.
- Typ ráfku: karbonový pro dušové pláště, tubeless-ready
- Materiál ráfku: karbon
- Brzdný povrch: lze použít pouze s kotoučovými brzdami
- Hloubka ráfku: 32 mm
- Šířka ráfku: 20,7 mm (vnitřní)
- Typ výpletu: Dvojité křížení/Radiální (2:1)
- Počet paprsků: 21
- Typ paprsků: DT Swiss Aerolite (L)/Aerocomp (R) T-head
- Typ matice: DT Swiss Pro Lock hexagonal
- Náboj předního kola: Roval AFD1, Centerlock, uzavřená kazetová ložiska, rychloupínák nebo 12mm pevná osa s koncovkami
- Způsob montáže: ručně postavené
- Navíc: ocelový rychloupínák Roval, Roval tubeless plugs a valves, přední rychloupínák & 12mm koncovky
- Hmotnost: 610 g