Přihlásit se
info@bikomatic.cz
0
Zboží bylo vloženo do košíku!

NOVÝ TARMAC SL8                                           KOLA A RÁMY ZDE

 

Snímek obrazovky 2023-08-10 094723.png

 

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

 

Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.

 

Snímek obrazovky 2023-08-10 095024.png

 

Snímek obrazovky 2023-08-10 095225.png

 

 

AERO VE VŠEM: Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?

 

 

 

MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.

 

Snímek obrazovky 2023-08-10 095428.png

 

 

 

Snímek obrazovky 2023-08-10 095730.png

 

 

PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ: Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.