Načítání produktu

Technické parametry

Kazeta
SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t
Vidlice
RockShox Lyrik RCT3, 27.5", Dual Position Air, Boost 15x110mm, 35mm stanchions, 180mm of travel
Přední brzda
SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
Přední plášť
Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"
Řídítka
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width
Převodníky
Forged steel, 32T
Duše
27.5 x 2.3" / 3.0", 40mm Presta valve
Pedály
Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body
Přehazovačka
SRAM GX, long cage, 11-speed
Zadní tlumič
Öhlins TTX22M, Coil
Ráfky
Roval Traverse 27.5, hookless alloy, 38mm inner width, tubeless ready, 24/28h
Objímka
Alloy, 38.6mm
Řazení
SRAM GX, one-click shift-lever
Představec
Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
Baterie
Specialized M1-504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity
Kliky
Custom alloy crankarms
Rám
Specialized M5 Premium Aluminum, 27.5 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 180mm of travel
Přední náboj
Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h
Gripy
Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness
Řetěz
KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
Nabíječka
Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug
Motor
Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal
Zadní brzda
SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm
Zadní náboj
Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h
Zadní plášť
Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8"
Sedlo
Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
Sedlovka
Command Post Wu, S/M: 125mm of travel, L/XL: 150mm, 34.9mm, 8mm offset
Výplety
DT Swiss, stainless
UI/REMOTE
Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist

Popis produktu

Klesat 1,000 výškových metrů najednou kamenitými, kořeny protkanými a pěkně strmými traily je super zážitek, ale šplhat se zpátky nahoru, abyste si to zopakovali je taky zážitek, i když většina z nás preferuje první variantu. Nejsme lenoši, nevadí nám si sjezd zasloužit, ale mít pár wattů navíc, zvlášť při cestě vzhůru, není na škodu. Naštěstí existuje vysokozdvihé kolo, se kterým lze vyjet zpátky na začátek trailu a znova se pustit dolů, opakovaně. Představujeme Turbo Kenevo 6Fattie.
  • Rám z hliníkové slitiny M5 Premium Aluminum, se zdvihem 180mm, je nejen pevný a obratný, ale i nečekaně lehký. Rám je navržen pro standard plášťů 6Fattie s trailově orientovanou geometrií - nízký střed, dlouhý dosah/reach a krátké řetězové vzpěry. Všechny bovdeny jsou vedené vnitřkem, včetně ovládání teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná a motor má vlastní kované ukotvení.
  • Zakázkový motor Turbo 1.3 Rx Trail-tuned, vyroben speciálně pro Kenevo je o 15 % výkonnější a výrazně efektivnější než verze 1.2. Držíme tak pohodlně krok ze špičkou v segmentu elektrokol a nabízíme i více než konkurence - okamžité reakce, teplo odolnost, dvojitou spojku a tichý, hladký a konzistentní výkon - i při maximálním zatížení.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

Popis produktu

Klesat 1,000 výškových metrů najednou kamenitými, kořeny protkanými a pěkně strmými traily je super zážitek, ale šplhat se zpátky nahoru, abyste si to zopakovali je taky zážitek, i když většina z nás preferuje první variantu. Nejsme lenoši, nevadí nám si sjezd zasloužit, ale mít pár wattů navíc, zvlášť při cestě vzhůru, není na škodu. Naštěstí existuje vysokozdvihé kolo, se kterým lze vyjet zpátky na začátek trailu a znova se pustit dolů, opakovaně. Představujeme Turbo Kenevo 6Fattie.
  • Rám z hliníkové slitiny M5 Premium Aluminum, se zdvihem 180mm, je nejen pevný a obratný, ale i nečekaně lehký. Rám je navržen pro standard plášťů 6Fattie s trailově orientovanou geometrií - nízký střed, dlouhý dosah/reach a krátké řetězové vzpěry. Všechny bovdeny jsou vedené vnitřkem, včetně ovládání teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná a motor má vlastní kované ukotvení.
  • Zakázkový motor Turbo 1.3 Rx Trail-tuned, vyroben speciálně pro Kenevo je o 15 % výkonnější a výrazně efektivnější než verze 1.2. Držíme tak pohodlně krok ze špičkou v segmentu elektrokol a nabízíme i více než konkurence - okamžité reakce, teplo odolnost, dvojitou spojku a tichý, hladký a konzistentní výkon - i při maximálním zatížení.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

Popis produktu

Klesat 1,000 výškových metrů najednou kamenitými, kořeny protkanými a pěkně strmými traily je super zážitek, ale šplhat se zpátky nahoru, abyste si to zopakovali je taky zážitek, i když většina z nás preferuje první variantu. Nejsme lenoši, nevadí nám si sjezd zasloužit, ale mít pár wattů navíc, zvlášť při cestě vzhůru, není na škodu. Naštěstí existuje vysokozdvihé kolo, se kterým lze vyjet zpátky na začátek trailu a znova se pustit dolů, opakovaně. Představujeme Turbo Kenevo 6Fattie.
  • Rám z hliníkové slitiny M5 Premium Aluminum, se zdvihem 180mm, je nejen pevný a obratný, ale i nečekaně lehký. Rám je navržen pro standard plášťů 6Fattie s trailově orientovanou geometrií - nízký střed, dlouhý dosah/reach a krátké řetězové vzpěry. Všechny bovdeny jsou vedené vnitřkem, včetně ovládání teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná a motor má vlastní kované ukotvení.
  • Zakázkový motor Turbo 1.3 Rx Trail-tuned, vyroben speciálně pro Kenevo je o 15 % výkonnější a výrazně efektivnější než verze 1.2. Držíme tak pohodlně krok ze špičkou v segmentu elektrokol a nabízíme i více než konkurence - okamžité reakce, teplo odolnost, dvojitou spojku a tichý, hladký a konzistentní výkon - i při maximálním zatížení.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.

Popis produktu

Klesat 1,000 výškových metrů najednou kamenitými, kořeny protkanými a pěkně strmými traily je super zážitek, ale šplhat se zpátky nahoru, abyste si to zopakovali je taky zážitek, i když většina z nás preferuje první variantu. Nejsme lenoši, nevadí nám si sjezd zasloužit, ale mít pár wattů navíc, zvlášť při cestě vzhůru, není na škodu. Naštěstí existuje vysokozdvihé kolo, se kterým lze vyjet zpátky na začátek trailu a znova se pustit dolů, opakovaně. Představujeme Turbo Kenevo 6Fattie.
  • Rám z hliníkové slitiny M5 Premium Aluminum, se zdvihem 180mm, je nejen pevný a obratný, ale i nečekaně lehký. Rám je navržen pro standard plášťů 6Fattie s trailově orientovanou geometrií - nízký střed, dlouhý dosah/reach a krátké řetězové vzpěry. Všechny bovdeny jsou vedené vnitřkem, včetně ovládání teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná a motor má vlastní kované ukotvení.
  • Zakázkový motor Turbo 1.3 Rx Trail-tuned, vyroben speciálně pro Kenevo je o 15 % výkonnější a výrazně efektivnější než verze 1.2. Držíme tak pohodlně krok ze špičkou v segmentu elektrokol a nabízíme i více než konkurence - okamžité reakce, teplo odolnost, dvojitou spojku a tichý, hladký a konzistentní výkon - i při maximálním zatížení.
  • Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.
© 2013–2018 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík