BIKOMATIC COMPANY S. R. O.
Gebauerova 1087/1
702 00 Ostrava - Přívoz
T: +420 608 608 456
E: info@bikomatic.cz
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.
Silniční tretry Torch 2.0 jsou hlavně o pohodlí. Dobře, o pohodlí a výkonu. Díky materiálům jsou často silniční tretry tvrdé a nepohodlné. Rozhodli jsme se tuhle otravnou kombinaci změnit. Proto jsme implementovali 100% síťovinu s TPU konstrukcí do bot Torch 2.0, díky čemuž jsme dosáhli více místa pro prsty a snížil se tím i kompresní pocit. Svršek je spárován se středně tuhou podešví z karbonu FACT a pogumovaný opatek se špičkou boty nabízí perfektní přilnavost při chůzi. Zapínání funguje pomocí jednoduchých a lehkých koleček Boa® IP1, které lze v případě potřeby snadno vyměnit a zároveň se hravě upravují i za jízdy.