Vánoční provozní doba: od 24.12.2021 do 16.1.2022 máme zavřeno. Více zde.

Načítání produktu

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry Power Sport, steel rails
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   SRAM Rival, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM Rival eTap AXS
  • PŘESMYKAČ   SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
  • KAZETA   SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM Rival
  • PŘEVODNÍKY   48/35T
  • STŘED   SRAM DUB BSA 68
  • ŘETĚZ   SRAM Rival 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • ZADNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • PLÁŠŤ   Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry Power Sport, steel rails
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   SRAM Rival, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM Rival eTap AXS
  • PŘESMYKAČ   SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
  • KAZETA   SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM Rival
  • PŘEVODNÍKY   48/35T
  • STŘED   SRAM DUB BSA 68
  • ŘETĚZ   SRAM Rival 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • ZADNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • PLÁŠŤ   Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry Power Sport, steel rails
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   SRAM Rival, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM Rival eTap AXS
  • PŘESMYKAČ   SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
  • KAZETA   SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM Rival
  • PŘEVODNÍKY   48/35T
  • STŘED   SRAM DUB BSA 68
  • ŘETĚZ   SRAM Rival 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • ZADNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • PLÁŠŤ   Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry Power Sport, steel rails
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   SRAM Rival, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM Rival eTap AXS
  • PŘESMYKAČ   SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
  • KAZETA   SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM Rival
  • PŘEVODNÍKY   48/35T
  • STŘED   SRAM DUB BSA 68
  • ŘETĚZ   SRAM Rival 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • ZADNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • PLÁŠŤ   Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry Power Sport, steel rails
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   SRAM Rival, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM Rival eTap AXS
  • PŘESMYKAČ   SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
  • KAZETA   SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM Rival
  • PŘEVODNÍKY   48/35T
  • STŘED   SRAM DUB BSA 68
  • ŘETĚZ   SRAM Rival 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • ZADNÍ KOLO   DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
  • PLÁŠŤ   Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
     
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík