Načítání produktu

Popis produktu

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
  • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
  • TLUMIČ   FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
  • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
  • TLUMIČ   FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
  • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
  • TLUMIČ   FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
  • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
  • TLUMIČ   FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Nebojte se fanoušci kovů, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.

  • Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper, sledovali jsme několik náročných cílů. Šli jsme za minimální možnou hmotností, která neobětuje nic z odolnosti, za tuhým rámem, který jede do zatáček jako po kolejích, a geometrií, kterou si všichni mohou užít, a to vše s nejlepší kinematikou odpružení, kterou umíme navrhnout. Ukázalo se, že s novým Stumpjumperem můžete mít svůj dort a také ho sníst .
  • Zpracovali jsme kinematiku odpružení modelu Stumpjumper tak, aby byl dosažen nejlepší možný výkon ve všech směrech v 130mm balení. Nespočet hodin vývoje odpružení v laboratoři a testování v terénu dalo vzniknout propracovanému kolu se středním zdvihem, který žere velký terén jako gravitací živená bestie, ovládá jako sen a stoupá, jako by měl motor.
  • Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
  • TLUMIČ   FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY   Alloy, 38.6mm
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík