Načítání produktu

Popis produktu

Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SHIMANO DURA ACE DI2  2x12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Roval Rapide Handlebar, carbon
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
  • ŘETĚZ   Shimano Dura-Ace, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Dura-Ace, BB-R9100
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
  • ZADNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
  • PLÁŠŤ   Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
     

Popis produktu

Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SHIMANO DURA ACE DI2  2x12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Roval Rapide Handlebar, carbon
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
  • ŘETĚZ   Shimano Dura-Ace, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Dura-Ace, BB-R9100
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
  • ZADNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
  • PLÁŠŤ   Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
     

Popis produktu

Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SHIMANO DURA ACE DI2  2x12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Roval Rapide Handlebar, carbon
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
  • ŘETĚZ   Shimano Dura-Ace, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Dura-Ace, BB-R9100
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
  • ZADNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
  • PLÁŠŤ   Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
     

Popis produktu

Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SHIMANO DURA ACE DI2  2x12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Roval Rapide Handlebar, carbon
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
  • ŘETĚZ   Shimano Dura-Ace, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Dura-Ace, BB-R9100
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
  • ZADNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
  • PLÁŠŤ   Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
     

Popis produktu

Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SHIMANO DURA ACE DI2  2x12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.


SPECIFIKACE

  • RÁM   S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Roval Rapide Handlebar, carbon
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLO   Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Dura-Ace R9270, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Dura-Ace R9250, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Dura-Ace R9250, 12-speed
  • ŘETĚZ   Shimano Dura-Ace, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Dura-Ace, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Dura-Ace R9200, HollowTech II, 12-speed with 4iiii Precision Pro dual-sided powermeter
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Dura-Ace, BB-R9100
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
  • ZADNÍ KOLO   Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
  • PLÁŠŤ   Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm
     
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík