Načítání produktu

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů .

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Ultegra R8150, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Ultegra R8150, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Ultegra R8100
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Threaded BSA BB
  • ŘETĚZ   Shimano Ultegra, 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • ZADNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • SEDLO   Body Geometry Power Expert, titanium rails
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů .

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Ultegra R8150, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Ultegra R8150, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Ultegra R8100
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Threaded BSA BB
  • ŘETĚZ   Shimano Ultegra, 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • ZADNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • SEDLO   Body Geometry Power Expert, titanium rails
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů .

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Ultegra R8150, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Ultegra R8150, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Ultegra R8100
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Threaded BSA BB
  • ŘETĚZ   Shimano Ultegra, 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • ZADNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • SEDLO   Body Geometry Power Expert, titanium rails
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů .

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Ultegra R8150, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Ultegra R8150, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Ultegra R8100
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Threaded BSA BB
  • ŘETĚZ   Shimano Ultegra, 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • ZADNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • SEDLO   Body Geometry Power Expert, titanium rails
     

Popis produktu

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není žádné jestli, a je, nebo ale – ale představuje mnohem víc než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste pro svůj nový Tarmac plánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů .

Tento nový Tarmac s kompletní elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí ostré a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vás udrží v pohybu, poskytuje výkon za přijatelnější cenu.

  • „Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve – o 33 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
  • V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Kvalitu jízdy jsme vyvážili mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom se vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a obratnosti při vítězných závodech.
  • Na základě poznatků z Venge využívá nový Tarmac jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se na novém Tarmacu snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.


SPECIFIKACE

  • RÁM   Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • VIDLICE   FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
  • ŘÍDÍTKA   Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
  • PŘEDSTAVEC   Tarmac integrated stem, 6-degree
  • OMOTÁVKA   Supacaz Super Sticky Kush
  • SEDLOVKA   2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
  • BRZDY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
  • PŘESMYKAČ   Shimano Ultegra R8150, braze-on
  • PŘEHAZOVAČKA   Shimano Ultegra R8150, 12-speed
  • KAZETA   Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   Shimano Ultegra R8100
  • PŘEVODNÍKY   52/36T
  • STŘED   Shimano Threaded BSA BB
  • ŘETĚZ   Shimano Ultegra, 12-speed
  • PŘEDNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • ZADNÍ KOLO   Roval C38, 21mm internal width carbon rim
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
  • SEDLO   Body Geometry Power Expert, titanium rails
     
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík