Prodejna opět otevřena od pondělí do pátku 10:00 - 18:00

Načítání produktu

Popis produktu


Abychom přinesli zábavu EVO masám, vzali jsme náš karbonový rám FACT 11m (ano, stejný jako S-Works), oblékli jsme ho neprůstřelným 12stupňovým hnacím ústrojím SRAM GX Eagle a sadou houževnatých jako hřebíky z lehkých kol, a uvolněte ji, abyste mohli skartovat nic netušící stopy všude. Veškeré cestování po světě je k ničemu bez náležitého ladění šoků a kinematiky. U nového designu Stumpjumper EVO jsme upřednostnili kinematický výkon. S využitím získaných zkušeností při vývoji Endura a poté s více než 1 000 hodinami vývoje polní a závěsné laboratoře jsme nejen zlepšili výkon při šlapání Stumpjumperu, ale také jsme jej učinili schopnějším, agilnějším a živějším. Zvýšili jsme anti-squat, takže odpružení lépe odolává pedálovému bobu a dále jsme zlepšili nárazový výkon při úderech se čtvercovou hranou. Sečteno a podtrženo? Tato věc skartuje stezky, ne nohy. Geometrie velikosti S nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, volná, krátká offsetová vidlice, strmější úhel sedlové trubky - to jsou požadavky na moderní progresivní ježdění. Ne každý ale skáče stejně, a proto je geo na novém Stumpjumper EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Výšku BB můžete upravit o 10 mm, úhel hlavy můžete nastavit o dva stupně a tato nastavení můžete provádět nezávisle na sobě. A konečně, pokud se chcete vydat na celodenní režim mullet, EVO vám umožní spustit 27,5palcové zadní kolo spřažené s 29palcovým předním. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k jízdním vlastnostem přístup specifický pro velikost, který zajišťuje srovnatelnou ovladatelnost a bezchybný výkon bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Ať už jste na skok na koni na S1, nebo jako ďábelský obr, který potřebuje dlouhý S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti-ostré zatáčky a vyváženou tuhost vpředu i vzadu-na tom nejlehčím možná váha. V roce 2016 jsme na Stumpjumper představili dveře SWAT ™, čímž jsme do vašeho rámu přidali prostor pro ty „oh sh ** t“ nezbytnosti, jako jsou pumpy a náhradní trubky, a okamžitě se staly nadbytečné kapsy na dresu. S novým Stumpjumperem jsme zvýšili hlasitost a přidali měchýř SWAT ™, což vám poskytne dalších 22 oz úložného prostoru na vodu - stejné velikosti jako malá láhev s vodou - ukrytý ve vaší spodní trubce.
 

Popis produktu


Abychom přinesli zábavu EVO masám, vzali jsme náš karbonový rám FACT 11m (ano, stejný jako S-Works), oblékli jsme ho neprůstřelným 12stupňovým hnacím ústrojím SRAM GX Eagle a sadou houževnatých jako hřebíky z lehkých kol, a uvolněte ji, abyste mohli skartovat nic netušící stopy všude. Veškeré cestování po světě je k ničemu bez náležitého ladění šoků a kinematiky. U nového designu Stumpjumper EVO jsme upřednostnili kinematický výkon. S využitím získaných zkušeností při vývoji Endura a poté s více než 1 000 hodinami vývoje polní a závěsné laboratoře jsme nejen zlepšili výkon při šlapání Stumpjumperu, ale také jsme jej učinili schopnějším, agilnějším a živějším. Zvýšili jsme anti-squat, takže odpružení lépe odolává pedálovému bobu a dále jsme zlepšili nárazový výkon při úderech se čtvercovou hranou. Sečteno a podtrženo? Tato věc skartuje stezky, ne nohy. Geometrie velikosti S nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, volná, krátká offsetová vidlice, strmější úhel sedlové trubky - to jsou požadavky na moderní progresivní ježdění. Ne každý ale skáče stejně, a proto je geo na novém Stumpjumper EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Výšku BB můžete upravit o 10 mm, úhel hlavy můžete nastavit o dva stupně a tato nastavení můžete provádět nezávisle na sobě. A konečně, pokud se chcete vydat na celodenní režim mullet, EVO vám umožní spustit 27,5palcové zadní kolo spřažené s 29palcovým předním. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k jízdním vlastnostem přístup specifický pro velikost, který zajišťuje srovnatelnou ovladatelnost a bezchybný výkon bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Ať už jste na skok na koni na S1, nebo jako ďábelský obr, který potřebuje dlouhý S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti-ostré zatáčky a vyváženou tuhost vpředu i vzadu-na tom nejlehčím možná váha. V roce 2016 jsme na Stumpjumper představili dveře SWAT ™, čímž jsme do vašeho rámu přidali prostor pro ty „oh sh ** t“ nezbytnosti, jako jsou pumpy a náhradní trubky, a okamžitě se staly nadbytečné kapsy na dresu. S novým Stumpjumperem jsme zvýšili hlasitost a přidali měchýř SWAT ™, což vám poskytne dalších 22 oz úložného prostoru na vodu - stejné velikosti jako malá láhev s vodou - ukrytý ve vaší spodní trubce.
 

Popis produktu


Abychom přinesli zábavu EVO masám, vzali jsme náš karbonový rám FACT 11m (ano, stejný jako S-Works), oblékli jsme ho neprůstřelným 12stupňovým hnacím ústrojím SRAM GX Eagle a sadou houževnatých jako hřebíky z lehkých kol, a uvolněte ji, abyste mohli skartovat nic netušící stopy všude. Veškeré cestování po světě je k ničemu bez náležitého ladění šoků a kinematiky. U nového designu Stumpjumper EVO jsme upřednostnili kinematický výkon. S využitím získaných zkušeností při vývoji Endura a poté s více než 1 000 hodinami vývoje polní a závěsné laboratoře jsme nejen zlepšili výkon při šlapání Stumpjumperu, ale také jsme jej učinili schopnějším, agilnějším a živějším. Zvýšili jsme anti-squat, takže odpružení lépe odolává pedálovému bobu a dále jsme zlepšili nárazový výkon při úderech se čtvercovou hranou. Sečteno a podtrženo? Tato věc skartuje stezky, ne nohy. Geometrie velikosti S nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, volná, krátká offsetová vidlice, strmější úhel sedlové trubky - to jsou požadavky na moderní progresivní ježdění. Ne každý ale skáče stejně, a proto je geo na novém Stumpjumper EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Výšku BB můžete upravit o 10 mm, úhel hlavy můžete nastavit o dva stupně a tato nastavení můžete provádět nezávisle na sobě. A konečně, pokud se chcete vydat na celodenní režim mullet, EVO vám umožní spustit 27,5palcové zadní kolo spřažené s 29palcovým předním. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k jízdním vlastnostem přístup specifický pro velikost, který zajišťuje srovnatelnou ovladatelnost a bezchybný výkon bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Ať už jste na skok na koni na S1, nebo jako ďábelský obr, který potřebuje dlouhý S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti-ostré zatáčky a vyváženou tuhost vpředu i vzadu-na tom nejlehčím možná váha. V roce 2016 jsme na Stumpjumper představili dveře SWAT ™, čímž jsme do vašeho rámu přidali prostor pro ty „oh sh ** t“ nezbytnosti, jako jsou pumpy a náhradní trubky, a okamžitě se staly nadbytečné kapsy na dresu. S novým Stumpjumperem jsme zvýšili hlasitost a přidali měchýř SWAT ™, což vám poskytne dalších 22 oz úložného prostoru na vodu - stejné velikosti jako malá láhev s vodou - ukrytý ve vaší spodní trubce.
 

Popis produktu


Abychom přinesli zábavu EVO masám, vzali jsme náš karbonový rám FACT 11m (ano, stejný jako S-Works), oblékli jsme ho neprůstřelným 12stupňovým hnacím ústrojím SRAM GX Eagle a sadou houževnatých jako hřebíky z lehkých kol, a uvolněte ji, abyste mohli skartovat nic netušící stopy všude. Veškeré cestování po světě je k ničemu bez náležitého ladění šoků a kinematiky. U nového designu Stumpjumper EVO jsme upřednostnili kinematický výkon. S využitím získaných zkušeností při vývoji Endura a poté s více než 1 000 hodinami vývoje polní a závěsné laboratoře jsme nejen zlepšili výkon při šlapání Stumpjumperu, ale také jsme jej učinili schopnějším, agilnějším a živějším. Zvýšili jsme anti-squat, takže odpružení lépe odolává pedálovému bobu a dále jsme zlepšili nárazový výkon při úderech se čtvercovou hranou. Sečteno a podtrženo? Tato věc skartuje stezky, ne nohy. Geometrie velikosti S nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, volná, krátká offsetová vidlice, strmější úhel sedlové trubky - to jsou požadavky na moderní progresivní ježdění. Ne každý ale skáče stejně, a proto je geo na novém Stumpjumper EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Výšku BB můžete upravit o 10 mm, úhel hlavy můžete nastavit o dva stupně a tato nastavení můžete provádět nezávisle na sobě. A konečně, pokud se chcete vydat na celodenní režim mullet, EVO vám umožní spustit 27,5palcové zadní kolo spřažené s 29palcovým předním. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k jízdním vlastnostem přístup specifický pro velikost, který zajišťuje srovnatelnou ovladatelnost a bezchybný výkon bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Ať už jste na skok na koni na S1, nebo jako ďábelský obr, který potřebuje dlouhý S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti-ostré zatáčky a vyváženou tuhost vpředu i vzadu-na tom nejlehčím možná váha. V roce 2016 jsme na Stumpjumper představili dveře SWAT ™, čímž jsme do vašeho rámu přidali prostor pro ty „oh sh ** t“ nezbytnosti, jako jsou pumpy a náhradní trubky, a okamžitě se staly nadbytečné kapsy na dresu. S novým Stumpjumperem jsme zvýšili hlasitost a přidali měchýř SWAT ™, což vám poskytne dalších 22 oz úložného prostoru na vodu - stejné velikosti jako malá láhev s vodou - ukrytý ve vaší spodní trubce.
 

Popis produktu


Abychom přinesli zábavu EVO masám, vzali jsme náš karbonový rám FACT 11m (ano, stejný jako S-Works), oblékli jsme ho neprůstřelným 12stupňovým hnacím ústrojím SRAM GX Eagle a sadou houževnatých jako hřebíky z lehkých kol, a uvolněte ji, abyste mohli skartovat nic netušící stopy všude. Veškeré cestování po světě je k ničemu bez náležitého ladění šoků a kinematiky. U nového designu Stumpjumper EVO jsme upřednostnili kinematický výkon. S využitím získaných zkušeností při vývoji Endura a poté s více než 1 000 hodinami vývoje polní a závěsné laboratoře jsme nejen zlepšili výkon při šlapání Stumpjumperu, ale také jsme jej učinili schopnějším, agilnějším a živějším. Zvýšili jsme anti-squat, takže odpružení lépe odolává pedálovému bobu a dále jsme zlepšili nárazový výkon při úderech se čtvercovou hranou. Sečteno a podtrženo? Tato věc skartuje stezky, ne nohy. Geometrie velikosti S nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, volná, krátká offsetová vidlice, strmější úhel sedlové trubky - to jsou požadavky na moderní progresivní ježdění. Ne každý ale skáče stejně, a proto je geo na novém Stumpjumper EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Výšku BB můžete upravit o 10 mm, úhel hlavy můžete nastavit o dva stupně a tato nastavení můžete provádět nezávisle na sobě. A konečně, pokud se chcete vydat na celodenní režim mullet, EVO vám umožní spustit 27,5palcové zadní kolo spřažené s 29palcovým předním. Rámy Rider-First Engineered ™ používají k jízdním vlastnostem přístup specifický pro velikost, který zajišťuje srovnatelnou ovladatelnost a bezchybný výkon bez ohledu na velikost rámu nebo jezdce. Ať už jste na skok na koni na S1, nebo jako ďábelský obr, který potřebuje dlouhý S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti-ostré zatáčky a vyváženou tuhost vpředu i vzadu-na tom nejlehčím možná váha. V roce 2016 jsme na Stumpjumper představili dveře SWAT ™, čímž jsme do vašeho rámu přidali prostor pro ty „oh sh ** t“ nezbytnosti, jako jsou pumpy a náhradní trubky, a okamžitě se staly nadbytečné kapsy na dresu. S novým Stumpjumperem jsme zvýšili hlasitost a přidali měchýř SWAT ™, což vám poskytne dalších 22 oz úložného prostoru na vodu - stejné velikosti jako malá láhev s vodou - ukrytý ve vaší spodní trubce.
 

© 2013–2021 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík