Načítání produktu

Popis produktu

Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.

Stumpjumper EVO Comp Alloy je vybaven 12rychlostním pohonem SRAM NX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Performance.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   SWAT™ Door integration
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY  Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.

Stumpjumper EVO Comp Alloy je vybaven 12rychlostním pohonem SRAM NX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Performance.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   SWAT™ Door integration
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY  Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.

Stumpjumper EVO Comp Alloy je vybaven 12rychlostním pohonem SRAM NX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Performance.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   SWAT™ Door integration
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY  Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.

Stumpjumper EVO Comp Alloy je vybaven 12rychlostním pohonem SRAM NX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Performance.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   SWAT™ Door integration
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY  Alloy, 38.6mm

Popis produktu

Aby bylo jasno, Stumpjumper EVO Alloy není "normální" trailové kolo. Je zkonstruováno tak, aby se na něm dalo drtit traily, prostě a jednoduše. Má zcela novou konstrukci, která je stejná jako u jeho karbonových bratříčků. To zahrnuje nastavitelný úhel hlavové trubky, 150 mm výkonnostně vyladěného zdvihu, velikosti kol S-Sizing a integraci úložného prostoru SWAT™ door. Také díky lehkému, ale odolnému rámu M5 Alloy budete moci sjíždět traily, o kterých jste si mysleli, že se jich bez plnohodnotného DH vybavení nedotknete.

Stumpjumper EVO Comp Alloy je vybaven 12rychlostním pohonem SRAM NX Eagle, 30mm širokými koly z lehké slitiny a odpružením Fox FLOAT Performance.

  • Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper EVO. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Tohle kolo drtí traiy a ne vaše nohy.
  • Geometrie S-Sizing nového Stumpjumper EVO je zatím naše nejprogresivnější. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. Dokonalá geometrie se však u různých jezdců liší, proto je geo nového Stumpjumperu EVO plně nastavitelné se šesti různými nastaveními. Nejen, že jste schopni nastavit výšku středu o 10 mm, ale můžete také nastavit hlavovou trubku o dva stupně. A konečně, pokud chcete přejít na modelu mullet, EVO vám umožní provozovat zadní kolo o rozměru 27,5 palce s předním kolem 29 palců.
  • Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti.


SPECIFIKACE

  • RÁM   M5 Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29" Trail Geometry with S-Sizing, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, horst pivot BB adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 150mm of travel
  • SWAT   SWAT™ Door integration
  • TLUMIČ   FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
  • VIDLICE   FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, S1:150mm of travel, S2-S6:160mm of travel
  • PŘEDSTAVEC   Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
  • ŘÍDÍTKA   Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
  • SEDLO   Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
  • BRZDY   4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
  • PŘEHAZOVAČKA   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • ŘADÍCÍ PÁČKY   SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed
  • KAZETA   SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
  • ŘETĚZ   SRAM NX Eagle, 12-speed
  • STŘEDOVÉ SLOŽENÍ   SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
  • PŘEVODNÍKY   Steel, 30T
  • STŘED   SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
  • RÁFKY   Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
  • PŘENÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
  • ZADNÍ NÁBOJ   Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
  • PŘEDNÍ PLÁŠŤ   Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
  • ZADNÍ PLÁŠŤ   Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3"
  • SEDLOVKA   X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
  • OBJÍMKA SEDLOVKY  Alloy, 38.6mm
© 2013–2022 Bikomatic s.r.o.
Vytvořilo FEO
Zavřít
Zavřít
Kategorie
Nahoru
Profil
Košík